Re: Türkçe Dökümanlar Hk.

Merhabalar,

Bu çalışmaları kısa öğreticiler adında bir başlık altında wiki üzerinden
sunabiliriz. Yalnız iki mesele var. İlki yazıların kaynağıyla ilgili
lisans sorunu. İkincisi ise makaleler arası kelime tutarsızlıkları, mesela
bir yerde "event" kelimesini olduğu gibi bırakmışken bir başka yerde
"olay" olarak çevirmişsiniz. İkinci sorun makaleler üzerinde çalışarak
zamanla halledilebilecek bir şey fakat ilk mesele için içeriği yayınlayan
firmadan izin almamız gerektiğini düşünüyorum. W3C ile W3Schools arasında
bir bağlantı bulunmamakta. Eğer izin verirlerse belgeleri wiki üzerine
taşımaya başlayabiliriz.

--
Çağlar Yeşilyurt