Re: Çeviri Durumu ve Birkaç Not

Herkese selam,

Çevrilecek olan bu özel kelimelerin (footer,user agent gibi), özellikle ingilizceleri ile beraber aşağıdaki şekilde beraber kullanımlarının doğru olacağı düşüncesindeyim ben de. Hem bu şekilde ileride oluşabilecek bir yanlış anlaşılmanın da önüne şimdiden geçmiş oluruz.

alt bilgi (footer)
user agent (kullanıcı istemcisi)

--
Mağruf Çolakoğlu