Re: Wiki Çevirileri

'locked' olan dosyalar, biri tarafından çevrilmekte olan dosyalar. Bunu
bilgilendirmek için belli bir süre boyunca(muhemelen 24 saat ya da iki
gün) 'locked' durumunda gösterilirler. Son çeviri süresinin üzerinden epey
zaman geçmişse dosyanın o an çevrilmediği varsayılabilir.

Dün attığım 15 makalenin çevirisi %3 durumunda şuanda. Biraz gayret
edersek, HTML'e giriş ve HTML hakkında olan bu iki seriyi çok kısa sürede
çevirmiş oluruz.

--
Çağlar Yeşilyurt