Kimden: "Sercan Eraslan" <info@sercaneraslan.com>
Kime: "Osman Yüksel" <yuxel@sonsuzdongu.com>
Cc: "Çağlar Yeşilyurt" <greench@myopera.com>, "public-webed-tk@w3.org" <public-webed-tk@w3.org>, "Mağruf Çolakoğlu" <zahek@myopera.com>
Konu: Re: Türkçe Dökümanlar Hk.
Tarih: Tue, 31 Jul 2012 08:11:58 +0300

benim sitede ki dokumanlarin referansini w3schools dan aldim o yuzden abi.

Yanliz dun gece uyumadan once aklima geldi sitede ki ceviriler birebir ceviri degil, Ben cumleleri Turk insaninin anlayacagi sekilde cevirmistim dolayisiyla bir lisans problemi yaratacagini dusunmuyorum.

W3Schools un lisansi var mi acaba ondan da supheliyim, birazdan bakicam

Not: Bu mail iPhone'dan gönderilmistir.