Re: JLReq TF meeting notes 8/3

I think the answer that behavior is currently undefined is correct. When a glyph like u+201c is made proportional and >500 units it is not in the ‘halt’ feature so nothing happens, although normally such characters are full width and should be auto tsume’d.

—Nat
From: 木田泰夫 <kida@mac.com>
Sent: Friday, August 13, 2021 12:38:20 AM
To: JLReq TF 日本語 <public-i18n-japanese@w3.org>
Subject: Re: JLReq TF meeting notes 8/3

ping!

2021/08/04 20:58、木田泰夫 <kida@mac.com<mailto:kida@mac.com>>のメール:

Nat さんに質問です。

プロポーショナルな和文フォントも増えてきた。全体は全角でも例えば括弧が600/1000など、半角でないものもある(Nat)

括弧の空白を除いた部分が 600/1000 の幅を持っていた場合、halt を適用するとどういう動作をするんですか?

木田