Re: 白巧件玄憝獱及云��

Hi Nat,

Would you please tell me which slot you can attend? Most of the i18n WG members prefer slot A (7am - 11am PDT), so if you can participate in A, that would be great. (Note that time slot A may be shifted 1 hour earlier, but it hasn't been decided yet.)

After the meeting link comes out, I will send you a copy.

日本語:

どのスロット参加できるか教えてもらえますか?現在参加するi18n WGのメンバーのほとんどはAを好むので、Aに参加できればそれは素晴らしいことです。

ミーティングへのリンク、IDとパスワードが出ましたら、ナットさんにも転送します。

Thanks,

Fuqiao