Re: Introduction à Comprendre les WCAG 2.0

Bonjour Patrice,
Merci pour ces commentaires.
Les propositions vont être  intégrées.
Deux commentaires ont été envoyés au groupe  de travail des WCAG 2.0
concernant l'utilisation de ponctuations ,e n particulier à la fin de
listes et la mise en italique de titres de documents.
Cordialement
Sylvie
This comments concerns spelling errors,  changes to correspond to the
French CAt of WCAG 2.0, changing the page footer that will be applied to
all documents (changing a word and removing a space). Adding punctuation
the end of a list.
Two comments have been sent to the WCAG Working regarding punctuations
in general in the document and better emphasizing document titles.

Sylvie Duchateau pour l'association BrailleNet, lto
Association BrailleNet
Tél.: +33(0] 1 44 27 26 25	Fax : +33 (0) 1 44 27 34 49
Web : http://www.accessiweb.org