Re: [webteszt] Feng-sui

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu
Szia!

Pár észrevétel!
A színek tetszenek, tudod csípem a pasztel árnyalatokat :))

Ami zavar, hogy szélső oszlopok lehetnének keskenyebbek a tartalmuk alapján.
Így lehetne a középső széles rész automatikus szélességű, és így nem lógna
le, ha nem teljes a képernyő, vagy fix szélességgel, de 800, szerintem
simán elférne.
Én általában nem max képernyővel szoktam megnyitni egy új oldalt, ezért
zavar kicsit, hogy kilót a jobb oszlop fele. És bizti van még sok
800x600-as felhasználó is, őket kizárod ezzel. Illetve ha mindenképp
1024x768-ban akarod optimalizálni, akkor ezt illik feltüntetni, azt hiszem.

Engem kicsit zavar az a kis animáció az oldal tetején... na meg a rezgős
árnyék. Az oldal világos, megnyugtató színvilágát picit megzilálja, és
(lehet, hogy csak nekem) picit bántja a szemem.
Mondjuk biztos van, akinek pont ez tetszik, de hát ízlések és pofonok. :)

A szavazás: Internal Server Error :(
Pedig akartam! :))

Hirtelen ennyi! :))
Rianna