Re: Vertaling van de Richtlijnen voor Toegankelijkheid van Webcontent (WCAG 2.0)

Beste Ralph,

Er is niet een enkel document gecomponeerd waar alle inhoudelijke
wijzigingen in staan,
maar ze staan allemaal in de drie afzonderlijke berichten die door mij
zijn verzonden op vrijdag 30 juli
(zie http://lists.w3.org/Archives/Public/public-auth-trans-nl/2010Jul/)
Het zijn er niet zoveel, dus ik denk dat daarmee de beoordeling ook
aanzienlijk vereenvoudigd wordt.

Verder zijn er wat niet inhoudelijke wijzigingen: de partners moesten
elders vermeld worden
en er zaten wat CSS en code artefacten die verbeterd zijn.

Groet, Fons Kuijk