Re: [webteszt] Megujitottam a honlapomat...

From: Multimania <rianna@multimania.hu>
Date: Mon, 05 Jan 2004 15:01:00 +0100 (CET)
To: list@webteszt.lx.hu

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu
Köszi az észrevételeket...
A törött képet már orvosoltam....
Viszont a megfelelo linkszín megtalálása az egyes oldalakhoz tényleg nehéz.
Két résznél vagyok bajban: multimania fooldalak (bordós) és a speciális (lilás) részeknél.
De majd kikísérletezem...

Az add tovább klassz lett, de nekem a statikus jobb tetszik... lehet hogy megfogadom a tanácsod, és felcserélem a statisztikákkal...:))
Köszi mégegyszer!

Rianna