[webteszt] Megujitottam a honlapomat...

From: Multimania <rianna@multimania.hu>
Date: Sun, 04 Jan 2004 22:30:00 +0100 (CET)
To: list@webteszt.lx.hu

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu
Sziasztok!

Átszerkesztettem a honlapomat, és gondoltam megkérdezem a véleményetek.
Ennek a változatnak ez az első verziója.
Ha véletlen találtok fals linket, légysz szóljatok... meggyűlt a bajom a
kisbetű-nagybetű hisztijével a netnek. Igyekeztem átnézni, de hát az ördög
nem aluszik, azért is csipás folyton a szeme.
Remélem áttekinthetőbb, mint a régi volt.
Ha valahol kalapos ő, vagy ű van, az a régi szöveg, és nem vettem benne
észre, azt ha lehet ne hibaként kezeljétek, ui. csak a lustaság..:)
http://www.multimania.hu

Üdv,
Rianna

ps: csak exploreren próbáltam ki, remélem máson is működik...

Rianna
Mobil:  (+36) 30/203-5702
E-mail: rianna@multimania.hu
Website: www.multimania.hu