From: list@webteszt.lx.hu
Date: 2003. szeptember 17. 20:07:06
To: list@webteszt.lx.hu
Subject: Re: [webteszt] Feng-sui

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu

Kedves elisabeth!

Valahogy nem tudtam elmenni szó nélkül a "Megszerkeszteni meg tudok egy
weblapot - mert az véleményem szerint gyerekjáték." kijelentésed mellett.
Gondolom kezdő vagy ezen a téren, mivel még nem tapasztaltad, hogy ez pont
fordítva van.
Közzétenni egy lapot, site-ot gyerekjáték, csak kell hozzá netkapcsolat,
domain és tárhely, és akármilyen ftp progi (ez nem is feltétlenül szükséges)
 Ezt bárki, akinek van rá pénze és alaptudása, megteheti.
De megszerkeszteni egy weboldalt nem gyerekjáték. Esetleg összedobni egy
weboldalt, azt lehet.
Kérlek gondolkodj el ezen, mivel vászonra mázolni is gyerekjáték, de
Monalisa-t nem fox festeni az tuti. :)

--
Üzenet a csoportnak: list@webteszt.lx.hu
Feliratkozás: subscribe@webteszt.lx.hu