presentazione

From: Marco Esu <marco@marcoesu.com>
Date: Sat, 25 Oct 2003 16:18:46 +0200
To: <www-html@w3.org>
)Good morning to you!
My name is Marco Esu and I write you for my art music presentation,

This music is in the site http://www.marcoesu.com/ and in this site I work  for the guitar musics, I hope you can like this musics and the graphic art of (seltec). If you like my musics I'm happy!

If you contact me, you can write in this e-mail:

"marco@marcoesu.com"

Thank you and good day to you!

Marco Esu

2) Buona giornata a voi!

Mi chiamo Marco Esu e vi scrivo per presentarvi il mio lavoro artistico musicale, per questo motivo vi invito a visitare il mio sito web http://www.marcoesu.com/ , spero che possa essere da voi gradito ciò che vi invito a conoscere e spero anche di avere presto una vostra risposta a questa e-mail.

Se doveste aver bisogno di contattarmi, lo potrete fare a:

e-mail:  "marco@marcoesu.com"

Per ora vi ringrazio per la cortese attenzione e vi porgo i miei più cordiali saluti.

Marco Esu