Re: [webteszt] teszt + 800x600

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu
Szia!

Szerintem klassz...
Ami kicsit zavar (engem), hogy a menüben az utolsó két-három betü elmosódó,
ahol kilóg a vízből és átnyúlik a világosabb háttérbe. Persze kitalálható,
de nekem zavarja a szemem...
Talán kisebb betükkel kéne, vagy a víz a bal oldalon szintén kanyarodjon a
"görbe vonalhoz" igazodva.
Ha a tartalmi rész ilyen pici fekete betüs lesz, szerintem nagyon nagy a
kontraszt a menü és a fejléc stílusa, illetve a tartalmi rész stílusa
között... talán ha kicsit lehetne közelíteni a kettőt. Hmm?

Hirtelen más nem jut eszembe... nekem tecc a kép a sarokban és a víz színe
is. Klassz királykék :))
Lehet hogy csak az 1024-es miatt tűnik annyira rusztikusnak..

Üdv,
Rianna

Rianna
Mobil:  (+36) 30/203-5702