Re: [webteszt] Feng-sui

From: Janos Kanyó <kanyo01hu@yahoo.de>
Date: Wed, 17 Sep 2003 20:46:07 +0200 (MEST)
To: list@webteszt.lx.hu

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu
Sziasztok
Hát mit is mondjak , örülök, hogy nem kíméltetek !
Köszönöm a véleményeket és kritikákat !
Azt hiszem lesz mit csinálni az oldalon, sajna az animált giffet már ezerszer próbáltam rendbe rakni, de még mindig benne maradnak azok a fehér foltok :(
Ami a fejléc és menüsor illesztését illeti , fel sem tünt míg nem írtátok :(
Az árnyékok a betük mögött valoban sux :)) elismerem, de iagzából az sem tünt fel annyira elégedett voltam magammal !
Erről ennyit, azt hiszem egy kis alázatot is kell tanulnom még :)
A menü sor az oldalakon az azért nehéz, mert a tulaj azt kérte, hogy ne lógjon le az oldal jobról , de ha beteszem a menüsort akkor viszont kilóg az oldal szél és görgetni kell, azt pedig nem akarta a tulaj, aki a feleségem :). Ha van ötlete valakinek ennek megoldására, azt megköszönném!
A menüsor "összelapátolását"  azt hogyan látod meg ?? Én néztem néztem , de nem jöttem rá !!!
Az tény, hogy valóban furán hat, mostmár a háttér szin miatt,
megpróbáltam a fejléc alá is berakni , de ott meg nagyon sűrűnek tűnt, lehet másképp kellene megoldanom, nem pedig így !
Mindenkinek köszi a kritikát, magamba szállok és megpróbálom kijavítani a dolgot!
Mindenképp jó hogy megirtátok, kicsit meg is sértődtem volna, ha nem lennék annyi idős amennyi vagyok :))
Mindenkinek köszi !
Örülök, hogy nem kíméltetek !
Üdv Rugo
Ps. most átgondoloma  dolgokat és ha van változás újra jelentkezem :)

--
Üzenet a csoportnak:     list@webteszt.lx.hu
Feliratkozás:   subscribe@webteszt.lx.hu