[webteszt] http://www.feng-shui-lakas-kert.hu/

From: Janos Kanyó <kanyo01hu@yahoo.de>
Date: Wed, 17 Sep 2003 14:20:19 +0200 (MEST)
To: list@webteszt.lx.hu

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu
Sziasztok
nagyon örülök, hogy rátok találtam!
Szertnélek benneteket megkérni, hogy nézzétek meg az oldalt amit csináltam és szedjétek ízekre!
Mondjatok véleményt, javaslatot, kritikát!
Mindennek örülök!
Kezdő vagyok nagyon, viszont szeretnék ezel foglalkozni, mivel mozgássérült vagyok és kerekes székben ülök, így azt gondolom a fizikai adottságaim miatt, és persze azért is mert érdekel és tetszik  honlapkészítés ezzel kellene foglakoznom !
Kérlek bennetek segítsetek és mondjatok véleményt az oldalról

http://www.feng-shui-lakas-kert.hu/

Minden véleményt, javaslatot és kritikát szívessen veszek!
Előre is köszi !
Üdv Rugo

--
Üzenet a csoportnak:     list@webteszt.lx.hu