[webteszt] uj es kezdo...

From: Multimania <rianna@multimania.hu>
Date: Tue, 16 Sep 2003 10:19:32 +0200 (MEST)
Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu
Sziasztok!

Először is még nagyon kezdő vagyok a honlapkészítésben, de mivel roppant mód érdekel, és igen nagy információ éhséggel rendelkezem, na meg tanulni vágyással, gondoltam veszem a bátorságot, és feliratkozom.

Eddig 4 oldalt alkottam. Sajnos csak a szűk környezetemet tudtam megkérdezni (nekik tetszik), akik nem annyira szakmai szemmem nézik. Ezért szeretném, ha ti is elmondanátok, mit gondoltok.
Mármint hogy menthetetlenül tehetségtelen vagyok-e, vagy esélyes a fejlődésre..:))

A saját, személyes oldalam www.multimania.hu , ezen tanulgattam, fejlődgettem (még netscape composerrel kezdtem el, de azóta remélem javult).

A következő kettő inkább egyszerű, és a vállalkozásommal foglalkozik: www.virtualistitkarsag.hu, www.e-assistant.hu

Ja, és egy barátomnak is én csinálom az oldalát, www.toptan.hu