[webteszt] www.e-titkarsag.hu

From: Sevcsik <rianna@multimania.hu>
Date: Tue, 13 Jul 2004 11:27:00 +0200 (MEST)
To: list@webteszt.lx.hu

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu
Üdv!

Nekem is magam kellett megtanulnom a dolgokat, mivel arra nem volt pénzem,
hogy a saját vállalkozásom honlapját csináltassam (pár 10 ezer is soknak
tűnt). Kényetelen voltam én csinálni. Ebben nagyon igaza van Lizynek.
Másrészt pedig élveztem a kihívást, és meg akartam tanulni valamilyen
elfogadható szinten a honlapkészítést.
Volt már pár variációja az üzleti honlapomnak, most a "3. generációnál" tart.
Ha már így felpezsdült a lista, örülnék a véleményeteknek.

www.e-titkarsag.hu

Köszi,
Rianna

Rianna