Re: [webteszt] Feng-sui

From: JazzForce <jazzforce@freemail.hu>
Date: Mon, 22 Sep 2003 16:24:48 +0200 (MEST)
To: list@webteszt.lx.hu

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu

Helló mindenki!

nem akarok egy darab nagyonhosszú levelet írni, inkább tagolom
többe. nem néztem egy ideje mailt, most látom h vagy 40 új levél jött a
webteszt listára, amik között van egy pár, amire szívesen reagálnék,
úgyh megyek sorba és válaszolok, ahol gondolok. szóval elöre is sorry,
ha most írok vagy 5 levelet egymás után. talán az érintettek nem is
bánják. :)

elöször is muszájnak éreztem erre a dologra legalább pár szóban is
reagálni, h "weblapot csinálni gyerekjáték". elsöre kicsit felment
bennem a pumpa, de aztán inkább rádobtam egy teát meg tíz perc
pihit. sorry, de szóval ez a fajta nagyarcság iszonyat gáz föleg egy
olyan embertöl, aki ilyen kérdéssel jön, h hogy kell publikálni egy
weblapot. az addig oké, h kezdök is vannak itt a listán (söt, ahogy
látom most egyre több), de ha vki kezdö, akkor az figyeljen, és
tanuljon, ahelyett, h ilyeneket enged el...

na mind1. ez csak egy ilyen irgum-burgum lett. sorry. :)

JazzForce

Zoxó <zoxo@zoxo.sk> írta:

> Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
> http://www.jobinfo.hu
> Kedves elisabeth!
>
> Valahogy nem tudtam elmenni szó nélkül a "Megszerkeszteni meg
tudok egy weblapot - mert az véleményem szerint gyerekjáték."
kijelentésed mellett.
> Gondolom kezdő vagy ezen a téren, mivel még nem tapasztaltad,
hogy ez pont fordítva van.
> Közzétenni egy lapot, site-ot gyerekjáték, csak kell hozzá
netkapcsolat, domain és tárhely, és akármilyen ftp progi (ez nem is
feltétlenül szükséges). Ezt bárki, akinek van rá pénze és alaptudása,
megteheti.
> De megszerkeszteni egy weboldalt nem gyerekjáték. Esetleg
összedobni egy weboldalt, azt lehet.
> Kérlek gondolkodj el ezen, mivel vászonra mázolni is gyerekjáték, de
Monalisa-t nem fox festeni az tuti. :)