Re: [webteszt] Mit szóltok hozzá ?

From: Janos Kanyó <kanyo01hu@yahoo.de>
Date: Fri, 19 Sep 2003 10:09:44 +0200 (MEST)
To: list@webteszt.lx.hu

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu
Halika
Én elolvastam a cikket, megnéztem az oldalt .
Nos nekem semmivel sem tűnik gyorsabnak, ami pedig az ablakok nyitását illeti azopk megoldhatók a régi módszerekkel is, igaz én még csak kezdő vagyok ebben az egészben, de számomra úgy tűnik semmivel sem tud többet, mint mondjuk a régebbi technikákkal készült oldalak!
Ha tévednék azért javítsatok ki!
Nekem csak annyi tünt fel, hogy a linkeknél a nyíl marad és neml esz kezecske a kurzorból , ill. hogy az új ablakok scrollozódnak az oldallal együtt, ez viszont felesleges szerintem, no meg van tile és cascade. Igazábol nem nagyon látom miért lenne ez jobb mint a rég technika.
Üdv Rugo

--
Üzenet a csoportnak:     list@webteszt.lx.hu
Feliratkozás:   subscribe@webteszt.lx.hu