Re: [webteszt] teszt + 800x600

From: Mr. <bighed@freemail.hu>
Date: Thu, 18 Sep 2003 22:01:29 +0200 (MEST)
To: list@webteszt.lx.hu

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu
Helló Balázs!

Nos a design nem rossz, de a belső frame ne lógjon bele a menübe...
A képek talán túl nagyok, ezt te is érezted. Nekem egy kicsit lassan jött be az oldal, annak ellenére, hogy tartalma még nincs is. Túl nagy méretřek a képek??? Ha viszont tovább tömöríted, akkor csúnya lesz.
A színek tetszenek, de a balfelső sarokban levő kép kicsit nem passzol oda. Ez persze csak az én véleményem... A víznek vmi köze kellene legyen a horgásszal...

Üdv!

--
Üzenet a csoportnak:     list@webteszt.lx.hu
Feliratkozás:   subscribe@webteszt.lx.hu