[webteszt] mobilgamez.hu

From: <galyo@vnet.hu> <galyo@vnet.hu>
Date: Sun, 05 Oct 2003 16:38:30 +0200 (MEST)
To: list@webteszt.lx.hu

Elindult Magyarország Legnagyobb Álláskereső Szolgáltatása:
http://www.jobinfo.hu
http://mobilgames.uw.hu
Szia János,

A kék szín nem rossz, ez a két árnyalat passzol egymáshoz, de a háttér ne fehér legyen, mert a "police" feliratot hiányolni fogom a lapról :))
Kedvelt az 1 felső+2 alsó keretmegoldás. Engem kicsit zavar, ha a szöveg eltűnik a felső keret alatt. Én nem ezt használnám.
Játékok, Csengő.. oldal: a letölt és vélemény ikonok szinte olvashatatlanok, homályosak.
Betű: a kalapos ű, ő ugye a véletlen műve? :), a grafikákhoz inkább talpatlan betűtípus illik.
Jó munkát.
GT.