Re: Türkçe Dökümanlar Hk.

From: Mağruf Çolakoğlu <zahek@myopera.com>
Date: Mon, 30 Jul 2012 11:05:18 +0300
To: public-webed-tk@w3.org
Merhaba Sercan bey,

Katılımınız için öncelikle teşekkürler. Hazırladığınız dokümanların bu proje kapsamına alınması elbette bizleri de mutlu edecektir. Konuyla ilgili Çağlar muhtemelen bir inceleme yapıp bize geri dönüş yapacaktır.

--
Mağruf Çolakoğlu
Director

Mon, 30 Jul 2012 11:02:17 +0300 tarihinde, sercan eraslan <info@sercaneraslan.com> şöyle yazmış: