W3C home > Mailing lists > Public > public-rdf-in-xhtml-tf@w3.org > September 2009

ISSUE-229: typo in RDFa test case 122

From: SWD Issue Tracker <dean+cgi@w3.org>
Date: Wed, 2 Sep 2009 23:21:44 +0000 (GMT)
To: public-swd-wg@w3.org,public-rdf-in-xhtml-tf@w3.org
Message-Id: <20090902232144.08BB14DD6E@crusher.w3.org>

ISSUE-229: typo in RDFa test case 122

http://www.w3.org/2006/07/SWD/track/issues/229

Raised by: Ben Adida
On product: RDFa

Benjamin Nowack:

"""
I'm currently applying some patches to ARC's RDFa extractor and noticed
that the ASK query in (unreviewed, negative) Test 122[1] uses
"www.example.org" while the input document has only "example.org", leading
to a PASS even in incorrect parsers (such as mine ;).

Best,
Benji

[1] http://www.w3.org/2006/07/SWD/RDFa/testsuite/xhtml1-testcases/Test0122
"""

http://lists.w3.org/Archives/Public/public-rdf-in-xhtml-tf/2009Aug/0129.html

Michael believes this is indeed a typo:
http://lists.w3.org/Archives/Public/public-rdf-in-xhtml-tf/2009Aug/0128.html
Received on Wednesday, 2 September 2009 23:22:15 GMT

This archive was generated by hypermail 2.2.0+W3C-0.50 : Wednesday, 2 September 2009 23:22:17 GMT