From: Brunfeldt Camilla [mailto:Camilla.Brunfeldt@firsthotels.se]
Sent: den 19 maj 2009 14:06
To: Joakim Söderberg
Cc: Ritva Sjögren
Subject: RE: Hotel in Stockholm

Hej igen!

Det var synd att du inte nämnde detta innan vi gjorde bokningen, för då hade jag förklarat att vi inte gör så.

Vill man boka en grupp, dvs att vi håller ett antal rum, då ska det vara en kontaktperson på företaget som är ansvarig för bokningen.

Ska gästerna istället anmäla sig själva får de göra detta i mån av plats.

Jag avbokar nu rummen och bokar in gästerna allteftersom de kontaktar oss och så får var och en ansvara för sin egen bokning.

Du hade ju några namn - vill du att jag bokar in dem i alla fall?
I så fall behöver vi ett kreditkortsnummer alternativt en faktureringsadress som garanti, tack.

Med vänlig hälsning / Best regards,
Camilla Brunfeldt
Group Coordinator

FIRST HOTEL AMARANTEN