late regrets

From: David MacDonald <david100@sympatico.ca>
Date: Thu, 9 Jan 2014 12:40:01 -0500
To: <public-html-a11y@w3.org>
CC: <kirsten@can-adapt.com>
Late regrets for today...

Cheers,

David MacDonald

CanAdapt Solutions Inc.

Tel:  613.235.4902

 <http://ca.linkedin.com/in/davidmacdonald100>
http://ca.linkedin.com/in/davidmacdonald100

 <http://www.can-adapt.com/> www.Can-Adapt.com

  Adapting the web to all users

            Including those with disabilities

This e-mail originates from CanAdapt Solutions Inc. Any distribution, use or
copying of this e-mail or the information it contains by other than the
intended recipient(s) is unauthorized. If you are not the intended
recipient, please notify me at the telephone number shown above or by return
e-mail and delete this communication and any copy immediately. Thank you.

Le présent courriel a été expédié par CanAdapt Solutions Inc. Toute
distribution, utilisation ou reproduction du courriel ou des renseignements
qui s'y trouvent par une personne autre que son destinataire prévu est
interdite. Si vous avez reçu le message par erreur, veuillez m'en aviser par
téléphone (au numéro précité) ou par courriel, puis supprimer sans délai la
version originale de la communication ainsi que toutes ses copies. Je vous
remercie de votre collaboration.